Ciljno občinstvo za Alaina Miklija so ustvarjalci trendov in nasploh kreativni ljudje. Zaradi edinstvenih barv in oblik je priljubljena med evropskimi zvezdniki in avantgardnimi Američani. Mikli trdi, da je navdih za uporabo barv dobil z njegovo libanonsko-armensko dediščino. Okvirji Alain Mikli so hkrati umetniško delo in potrošniški izdelek, katerega namen je videti in biti viden. Več o kolekciji na spletni strani dobavitelja in na uradni spletni strani blagovne znamke.
Blagovna znamka je nastala v Parizu leta 1978. Alain Mikli je simbol za dva modna standarda: maksimalno udobje in predanost umetnosti. Ta dva standarda blagovna znamka ohranja z neprestanim eksperimentiranjem z novimi materiali in z umetniškim sodelovanjem v močno povezani kreativni skupnosti, ki je ustvarila celo paleto ikoničnih okvirjev.
Najnovejši okvirji Alain Mikli v Optiki Oftalma

3037

3060

3063

3064

3067

3079

3085

3087
Blagovna znamka in kolekcija okvirjev Alain Mikli


Kdo je Alain Mikli?
Alain Mikli (rojen Alain Miklitarian, 1. aprila 1955) je francosko-armenski oblikovalec vrhunskih ročno izdelanih očal in drugih modnih dodatkov. Ni le najbolj znan oblikovalec očal na svetu – je izumitelj tovrstnega poklica. Alain Mikli je prvi, ki je dosegel svetovno prepoznavnost in uspeh izključno z oblikovanjem očal.